theapannbiff

Alla inlägg under januari 2012

Av Thea Lundberg - 21 januari 2012 21:35

Hejj    Har tittat på GLADIATORERA med lördagsgodiss      I morgon kommer Lovisa  :) Hon är super :D Men jag kommer inte få rida på ett tag :( Calle är förskyld!! :( Men aja :D I morgon kommer spekulant på Wanna :D (min o mammas häst ) <3 Hon är super snäll :) <3 Ajja :D Idag frågade jag på en kille :D Max Nilsson :) Han sa kanske ;) <3 Hoppas :D Hahaha :) Godnatt med massa gäspiisarr :() //Thea :)

Av Thea Lundberg - 17 januari 2012 07:38

I går var jag och Hannah: http://hannahsblogg.bloggplatsen.se/  uppe jätte sent! Och så går vi upp JÄTTE tidigt xD Hur roligt är inte det  (Not) Men snart ska vi till skolan! :( Men på bussen så kommer HAMPUS :D HAHAHA Han vill inte att jag åker med :P God morgon på er ! See you later / Thea ;)


Av Thea Lundberg - 16 januari 2012 22:07

Nemen hej !! :D Jag o hannah ska te skolan i morgon :) (TRÖK) Jag ska sova över tills på torsdag istället tills i morgon :D Soo kuuulll :D!! Men nu fjantar vi lite på msn XD GODNATT :D / Thea

Av Thea Lundberg - 16 januari 2012 15:50

Heej alla jordgubbar :D Idag har jag varit i skolan! :D Trök..!! Men sen så åkte vi hem till hannah ! Besök hennes blogg ;) : http://hannahsblogg.bloggplatsen.se/  Jag har inte mycket att skriva:( Men skriver la sen igen dååe :D See you later / Thea :D   

   Hippi min ninnis :D <3


Av Thea Lundberg - 15 januari 2012 19:41

Heeej :D I morgon ska jag få svar på världens bästa kille :D Jag kommer göra mej super snygg ;) Jag ska ha en vit klänning vita tajts och en rosa kofta :D Sen ska jag krusa håret och lägga in rosa glitter :D yooouu ;D Och i morgon så åker jag hem med bästa Hannah :D Blogg:http://hannahsblogg.bloggplatsen.se/ Den är grryymm :D Hahaha! Japp idag var jag med Ellie :D Hon träna disco dans idag iskara :D Sen så åt vi på donken :D Men det var nog allt :D see you laterr :D / Thea <3

Av Thea Lundberg - 14 januari 2012 18:06

Hejsan allihopa :D Nu sitter jag i min säng och är hur trött som helst! REDAN?? Jag kan inte fatta det heller   Men jag väntar iallafall på att Gladiatorerna ska börja!! :) Det är så himla kul !! Om ni inte vet vad det är eller när så är det kl 20.00 :)

Min katt ligger brevid mej och ser hur trött ut som helst xD Vad är det som gör oss så trötta? haha vi är nog lite för lata :D Godnatt / Thea :D

Av Thea Lundberg - 14 januari 2012 15:57

Heej :D Tänkte att det kunde vara kul att  blogga :D Jag kan berätta lite om mig själv :DJag heter Thea Lundberg och jag är 11 år fyller 12 den 15 november :) Jag älskar hästar :) Jag har kille på G ;) Jag har 4 hästar hemma på gården o en kanin o 3 katter :D Jag är snäll :) (jag bits inte!!) XD Min bästis är Hannah hon har också en blogg som heter  http://hannahsblogg.bloggplatsen.se/  Den är gryym :) Min ponny är 5 år och en c-ponny med färg Svettfux :) Han köpte vi som hingst och 2 åring <3 Han bode i småland långt inne i en skog ;D Sen blev han valack hoss oss :) Sen han var 3 började vi rida in honom :) Jag sattsar på hoppning med honom men han är även bra på fälttävlan :) Det märkte jag mycket idag :) Jag och mamma red ut :) Vi tog en galopp på en jätte lång grusväg inne i skogen :D Han var snabbare än en Quater :) Föresten är Björkens Caliber en New forest :D Han heter Björkens Caliber men vi kallar honom Calle :D Hejdå /Thea  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här är jag :D 11 år och häst älskare !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards