theapannbiff

Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

Heejjjsaannn :D

Av Thea Lundberg - 15 januari 2012 19:41

Heeej :D I morgon ska jag få svar på världens bästa kille :D Jag kommer göra mej super snygg ;) Jag ska ha en vit klänning vita tajts och en rosa kofta :D Sen ska jag krusa håret och lägga in rosa glitter :D yooouu ;D Och i morgon så åker jag hem med bästa Hannah :D Blogg:http://hannahsblogg.bloggplatsen.se/ Den är grryymm :D Hahaha! Japp idag var jag med Ellie :D Hon träna disco dans idag iskara :D Sen så åt vi på donken :D Men det var nog allt :D see you laterr :D / Thea <3

 
 
Hannah

Hannah

15 januari 2012 20:16

YEEAH

http://hannahsblogg.bloggplatsen.se

Thea Lundberg

16 januari 2012 21:44

:D Såå grrymt :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thea Lundberg - 2 mars 2012 21:30

Heej! :) Jag har inte bloggat på länge så jag tänkte nog göra en ny blogg för att fräscha till lite :) Vi har varit i sälen :D Jag och min kompis provade snowboard... gick inte bra!! Hon bröt armen..-.- xD OBS!! Varning: Snowboard är INTE bra för nyb...

Av Thea Lundberg - 4 februari 2012 09:03


Godmorgon på er :) Jag har precis vaknat ock mitt hår ser ut som en bomb ...:( Och jag som är så hårum också D: FYYYYY!! men ajja ,,, kommer nog lägga upp mycket bilder idah :D eftersom jag kommer ha tråkigt :( Men får la hitta på ngt med en kompis s...

Av Thea Lundberg - 3 februari 2012 21:59

Hej och hallå :D Världens bästa dag <3 :) Jag fick en pojkvänn :D <3 Alexander Olsson :D <3 Love you :) <3 Hehe :) Japp Calle är fortfarande sjuk :( Förskyld :'( Köörvv ... Men ajja :D Iskolan har iallafall jag Hanna  Sofia Tim och Alex &...

Av Thea Lundberg - 21 januari 2012 21:35

Hejj    Har tittat på GLADIATORERA med lördagsgodiss      I morgon kommer Lovisa  :) Hon är super :D Men jag kommer inte få rida på ett tag :( Calle är förskyld!! :( Men aja :D I morgon kommer spekulant på Wanna :D (min o mammas häst ) <3 Hon är s...

Av Thea Lundberg - 17 januari 2012 07:38

I går var jag och Hannah: http://hannahsblogg.bloggplatsen.se/  uppe jätte sent! Och så går vi upp JÄTTE tidigt xD Hur roligt är inte det  (Not) Men snart ska vi till skolan! :( Men på bussen så kommer HAMPUS :D HAHAHA Han vill inte att jag åker med ...

Presentation


Här är jag :D 11 år och häst älskare !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards